sâmbătă, 18 iunie 2011

Orgolii

 Neincrederea  m-a transformat intr-o oglinda sparta de orgolii
Oglinda in care te regasesti doar tu si in care se reflecta suferinta mea
Sunt ascunsa printre lacrimi si regrete si simt cum singuratatea ma sufoca
Tot ce mai am acum sunt doar ganduri pline de praf
Credeam cu tarie in prietenia ce ne-a legat
Inca nu-mi pot da seama cine pe cine a tradat?
Acum nu mai vad decat priviri ce-mi arunca sageti cu venin
Aud doar vorbe ce-mi intorc spatele rupandu-mi inima
Prapastia ce ne separa e prea adancita s-o pot acoperi cu regrete
Adancita de orgoliul meu ?sau al tau?
Inca nu stiu...oricum nu mai conteaza...oricum e prea tarziu...
Am fost alungata cand nici nu m-asteptam
Iar locul mi-a fost inlocuit exact cand si de cine nu ma asteptam
Si...stim cu totii ca tot ce e frumos trece mult prea repede.

2 comentarii: