vineri, 3 iunie 2011

Lacrima de dor...

O lacrima de dor imi curge lin pe obraz
Si vad cum timpul trece in asteptarea dureroasa de a te revedea
Minut dupa minut te am in mintea mea
Ah ce n-as da sa te am iar aproape
Sa fim ca la inceput uniti de acelasi gand
Sa-mi trec mana prin parul tau cel negru ca si noaptea
Ce martora ne-a  fost in clipele frumoase ce s-au scurs
Sa simt mirosul tau ce parca-mi dadea viata
Privindu-ti ochii misteriosi si enigmatici
Lasandu-ma purtata de magia lor
Gustand din buza ta crapata de la vant
Iar tu iubitul meu sa ma saruti pe frunte ca-n prima clipa...
Dar revenind in planul cel real observ ca tot singura sunt in intuneric
Realizez ca fac acelasi lucru in fiecare zi trecandu-mi mana
Pe la ochii mei cei morti si dornici de tine
Reasamblez fotografia ta pe care in fiecare zi o tot rupeam,
Iar amintirea sarutului de adio
O am fixata-n minte si incerc
Sa nu te mai revad in fiecare el
Dar in zadar incerc caci ...
Tu ramai doar tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu